LETRAS.COM - Letras de canciones

#UNLESHED

Lady Leshurr

[Lady Leshurr]
Unleshed!
I'm not the one to call
When you're in danger
I'm not the one to call
Cause you're a stranger
I'm not the one to call
When you're in danger
Cause you're a stranger

First off, shut your gob
Don't be mad cause I took the spot
Why you so concerned about me
When your mouthpiece looks like a crusty cob?
You must be dumb
If you're number 2, I must be 1
Becah gyal will get beat like rapompom
So don't big up your chest in your wonder bra
You battyfish
Wagwan, what's happening?
When I was in the lab, just cookin' up
You were somewhere in the club daggering
Man, I'm savaging
Done with the talk, through, javelin
Yeah, I might have big teeth on a rabbit ting
But I'm still here, and I'm still managing
And you're where? Look - panicking!
I don't care! Shrug, ain't havin' it
My whole year's booked, travelling
You're nowhere, stuck, stammering
You see me, shook, MC Hammering
Gone, left the room
Get P money, just check the views
Don't know who you're stepping to
Cause I'm ahead, I'm not next to you
Kill 'em all dead, I'll execute
Get them cross, so I'm X-ing you
I'm at the top, now I'm vexing you
I am your mom, you're my second yout'
You're my second yout', man
I called you Miranda

[Lady Leshurr]
I'm not the one to call
When you're in danger
I'm not the one to call
Cause you're a stranger
I'm not the one to call
When you're in danger
Cause you're a stranger
And I be like

Who are you blud? Who are you?
Who are you don? Who are you?
Who are you blud? Who are you?
Who are you don? Who are you?

Who are you blud? Who are you?
Who are you don? Who are you?
Who are you blud? Who are you?
Who are you don? Who are you?

To the people that dissed Queen's Speech
Let's see your bank balance
Cause brush your teeth got my mom a mortgage
That was the tool, you spanners
I'm grown, so what?
Respect your olders, have some manners
Cause I'm sure age ain't got nothing to do with talent
God dammit
I don't know what their problem is
Leave me alone stop, butting in
Don't make me have to get onto tings
And don't move your mouth, not one to kiss
I'm a 10, J in me
Alphabet
Don't @ me
You'll never see me round bare man or gyal
Cause I don't need anybody to back me
That's me
I've gotta keep it classy
I be getting chauffeured
You'll be getting taxi
I be in the front, you be in the back seat
Names on your lip, like a moustache be
Likkle fish, salty
Somebody get 'em some ackee
I'm old school like Acky Acky
123 is you, I'm one, you lose
I'm gone you're who?
Remind me again
Just for the bants, I'll hubby and wifey your friends
So you're mad for life
You will see me everyday
Girls want be me in every way
Break your CD up in your face
Snap!
I don't wanna hear it
You look stink, I don't wanna breathe in
I be in the house, you're housekeeping
I be in and out, you're in the house sleeping
Give you the business, come to the meeting
Please, stop tweeting
You look dead with your natural hair
You look dead when you've got weave in, Jesus
Still, I can't believe it, I can't believe the cheek
A new MC is born everyday of the week
You don't wanna do this, nah, things might just get peak
You don't wanna do this, nah, think before you speak
Are you serious?
These girls are delirious
They must be on their periods
Move from me with your smelly bacterias
Cause that's not cute
Claim you're a bad girl, that's not you
I'm gonna blow like that's hot food
Gassed cause you got a blue tick on your Twitter rude boy, but WhatsApp's got two
Like whoa
Slow down a minute
Slow down the flow down a minute
I am the Queen, you'll get thrown down a minute
I be in the whip, window roll down a minute like
Know your role now a minute
Better get back, you'll be shown in a minute
And they know when I flow that I'm cold with the lyrics
2 Ls on my name, here's both, hold that a minute
New T-Shirts, they sold in a minute
Video views was froze couple minutes
Money, doubling it
I land, everyone knows when I'm in it
Sold out shows in New York
Grime on a Samsung advert, coldest, sickest
Why can't people just respect what I've actually done for myself
I used the struggle and pain of my journey getting here to humble myself
I'm the Queen of the scene
Might as well royal rumble myself
I ain't breaking bread with nobody
I'll rather crumble myself

100 rounds, I'm 1 hunna
Coming round in the summer
Try take the the L, you'll get bun up
Try bring me down cause I'm tun up
I'm not the one to make fun of
Don't run up your mouth, you'll get run up
I'll come in your house and put my foot up
Like ermm, what's for supper?
Everybody knows I'm Chris, I'll tuck her (in)
At night time with another (win)
Flow's all over the place like a drunk
Your flow's dry, have another (gin)
You're dumb, and you're dumber
It's all peace, I'm Mrs lover lover
But I will I'll heat it up when I'll cook her
Pukka
Bluku!



More songs by Lady Leshurr

View all songs by Lady Leshurr